kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 22 Mar 2001, 11:00:27 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> W tym momencie możanby zacząć zgłaszać punkty do łyszlist do rel 16.
> Ja Osobiście od jakiegoś czasu próbuje pointegrować patche do GFS i cżeść
> patchy mam już wstępnie pointegrowanych. Są jakieś inne rzyczenia ?
> Ktoś ma jakis nietypowy sprzęt jeszcze nie obsługiwany przez kernel z
> paczek ? co z ncr/symbios ?

Ja miałbym prośbę, żeby wrzucić (o ile jeszcze nie ma... - przyznam, że po
prostu nie sprawdzałem...) driver do intela Etherexpress100. Ten w jajku
oryginalnym jest z workaround'ami i jest dużo mniej wydajny. Aha - i cały
support MII by się przydał...

http://www.scyld.com/page/support/network/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski