kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 13:29:39 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 01:27:50PM +0100, Marek Guevara Braun wrote:

> Czy w rel. 15 (nie ogladalem) dziala konsola-framebuffer VESA
> przy starcie jądra? W wersji 14 przy wyborze trybu VESA w lilo
> (bodajże 0x305 1024x768x256) witał mnie czarny ekran, dopiero
> po spreparowaniu odpowiedniego kernel-i686.config z opcjami
> framebuffera VESA wkompilowanymi do jądra. przy starcie widze
> logo ...
>
> Jesli jeszcze nie, a nie zostalo to usuniete z jakis waznych
> powodów to moge wrzucić odpowiednie poprawki do configów.
>
> Z tego co pamietam obok CONFIG_FB_VESA=y w configu trzeba jeszcze
> [...]

Wydaje mi się, że nie wszyscy tego potrzebują (chyba wręcz większość
nie potrzebuje), a to nie może być w module - chyba dlatego go nie ma.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the hand is better than one as yet undetected.

Ft. Bragg Waco, Texas SEAL Team 6 Peking nuclear AK-47 Nazi
Uzi Legion of Doom explosion domestic disruption
cryptographic KGB smuggle domestic disruption KGB
fissionable KGB FBI Cocaine