kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Czw, 22 Mar 2001, 13:42:39 CET

Michal Moskal wrote:

> Wydaje mi się, że nie wszyscy tego potrzebują (chyba wręcz większość
> nie potrzebuje), a to nie może być w module - chyba dlatego go nie ma.

Ale takie logo (nb. pingwin a nie bociek) jest bardzo fajne 8-)

Co prawda VESA to tylko 60Hz, ale jest to jedyny sposób uzyskania
większej liczby literek na ekranie dla kart nieobsługiwanych przez
SVGATextMode, a posiadających VBE2

BTW. czy poza kilkoma (?) KB do jądra są jakieś inne przeciwwskazania
co do stosowania konsoli fb vesa (bezpieczeństwo, stabilność ???)

Pozdrawiam,
Marek