kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 13:59:19 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 01:42:39PM +0100, Marek Guevara Braun wrote:

> Ale takie logo (nb. pingwin a nie bociek) jest bardzo fajne 8-)
>
> Co prawda VESA to tylko 60Hz, ale jest to jedyny sposób uzyskania
> większej liczby literek na ekranie dla kart nieobsługiwanych przez
> SVGATextMode, a posiadających VBE2
>
> BTW. czy poza kilkoma (?) KB do jądra są jakieś inne przeciwwskazania
> co do stosowania konsoli fb vesa (bezpieczeństwo, stabilność ???)

Nie sądze. Rozmiar trzebaby sprawdzić. Co do samej VESY to ja
jej używam i nawet mi odpowiada :> Nawet napisalem sobie niedawno
moduł co mi tapete pod textem ustawia :>>>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

Cocaine munitions DES terrorist AK-47 Saddam Hussein
strategic Ortega strategic Treasury Waco, Texas smuggle
Noriega Khaddafi South Africa Soviet  Ortega cracking FBI
PLO