Re: kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Czw, 22 Mar 2001, 19:32:53 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Michal Margula wrote:

> Póki nie dasz odpowiedniej opcji przy bootwaniu VESAFB nie jest używane,
> więc pójdzie na serial console jak i na non-vesa kartach.

To jest jrdna strona medalu. Druga to jest wkompilowanie na stałe vesafb w
jednej z wersji kernela. Odmanę ta wręcz moznaby nażwać kernek-*vesafb*. W
tej wersji także mogżnaby zmodularyzować obsługę portów szeregowych
ponieważ przy korzystaniu z konsoli po łączu szeregowym serial musi być
wkompilowany. Czyli między kernelami zwykłymi, a vesafb moglibyśmy mieć
już dwie róznice. Tak czy inaczje pytanie było o to czy ktoś próbował
używać fb ale nie vesa mając obsługę tegoż w module.

Mi lspci pokazuje, że mam "ATI Technologies Inc 3D Rage IIC AGP" i bedę
próbował czy pójdzie to na atifb. jezli uda mi się to beę też robił
odpowiednie próby na sparc gdzie fb jest też zmodularyzowane.
Zdaje sie, że jest jeszcze moduł do fb do matroxów (coś jeszcze jest
? może należałoby poszukać jakis dodatkowych patchy o ile modularne fb
miałoby sens ?).