kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 17:56:57 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 04:55:46PM +0100, Jan Rekorajski wrote:
> Zapraszam kolege do zrobienia konfigów i pakietów kernel-*-fb (2.2 i 2.4) :>
> Bo cały czas marudzicie a nikomu nie chce się tego zrobić. O.
W 2.4 jest (jeśli nikt jeszcze nie popsuł) OK. A po co mam ja się
jeszcze bawić kompilacją pakietu z kernelem (bo poprawkę trzeba
sprawdzić) skoro ktoś właśnie się tym zajmuje i chyba może zmienić kilka
"m" na "y".

Pozdrowienia,
        Jacek