kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Czw, 22 Mar 2001, 20:23:00 CET

[czwartek, 22 marzec 2001], Jacek Konieczny napisał(a):

> W 2.4 jest (jeśli nikt jeszcze nie popsuł) OK. A po co mam ja się
> jeszcze bawić kompilacją pakietu z kernelem (bo poprawkę trzeba
> sprawdzić) skoro ktoś właśnie się tym zajmuje i chyba może zmienić kilka
> "m" na "y".

To najwyższy czas popsuć :>
Ja sie zastanawiam dlaczego vmlinuz wychodzi taki wielki a tu takie
niespodzianki. Rozwiązanie pt. osobny pakiet z takimi bajerami jest
dużo lepsze.

Janek