kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 23 Mar 2001, 08:13:06 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 08:23:00PM +0100, Jan Rekorajski wrote:
> To najwyższy czas popsuć :>
> Ja sie zastanawiam dlaczego vmlinuz wychodzi taki wielki a tu takie
> niespodzianki. Rozwiązanie pt. osobny pakiet z takimi bajerami jest
> dużo lepsze.
Mnie się takie podejście nie podoba. Później dojedzie to tego, że będę
miał albo FB, albo advanced-routing (bo niby po co to na domowej maszynce).
Po to robiliśmy initrd itp, aby kernel był uniwersalny. Kogo zbawi te kilka
kilobajtów?

Pozdrowienia,
	Jacek