Konfilkty plików podpakietach robionych z jednego speca - jak to możliwe?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 2 Maj 2001, 18:08:13 CEST

Cześć,
Napisałem mały skrypcik (załączam na końcu)
do prostego sprawdzania konfliktów plików w rpm
Uruchomiłem w katalogu z paroma rpmami z ftp i oto co dostałem:

groff-perl conflicts with groff (file /usr/share/man/man7/mmroff.7.gz)

groff i groff-perl są z tego samego pakietu. Wydawało mi się
że rpm pilnuje by ten sam plik nie poszedł do dwóch podpakietów
na raz?

Rafał

# --- skrypt rpm-conflicts ---
#!/bin/sh
rpm -qp --queryformat "[%{FILENAMES} %{=NAME}\n]" *.rpm \
| sort \
| awk '{if (oldfile==$1) { if (oldpack==$2) \
	{print "Warning: two or more versions of package " $2 } \
	else {print $2 " conflicts with " oldpack " (file " $1 ")"} }; \
	oldfile=$1; oldpack=$2}'

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)