Konfilkty plików podpakietach robionych z jednego speca - jak to możliwe?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 2 Maj 2001, 18:37:35 CEST

On Wed, May 02, 2001 at 06:08:13PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Cześć,
> Napisałem mały skrypcik (załączam na końcu)
> do prostego sprawdzania konfliktów plików w rpm
> Uruchomiłem w katalogu z paroma rpmami z ftp i oto co dostałem:
>
> groff-perl conflicts with groff (file /usr/share/man/man7/mmroff.7.gz)
>
> groff i groff-perl są z tego samego pakietu. Wydawało mi się
> że rpm pilnuje by ten sam plik nie poszedł do dwóch podpakietów
> na raz?
A dlaczego miałoby to być nieprawidłowe?
Tak jest np. w pakietach qmail i qmail-client --- qmail-client jest "obciętym"
qmailem i zawiera część plików, które są także w pakiecie qmail.

Pozdrowienia,
	Jacek