Spier***** patch na na readline

alchemyx@uznam.net.pl alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 3 Maj 2001, 14:08:16 CEST

[czwartek, 03 maj 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wyrzuć to. Masz argumenty na to że jest to niepoprawne.

A czy ktoś może go poprawić? Bo teraz bash mi nie psuje tego co wpisuję
(przedtem np. przeskakiwał o pól linii bez kasowania jej). Mi tam
mruganie nie przeszkadza, ale fakt, że jest mocno nieoptymalne - więc
czekam na poprawkę :)))

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter