raport (głównie związany z openssl 0.9.6a)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 9 Maj 2001, 10:24:51 CEST

On Wed, May 09, 2001 at 05:15:48AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> found (try using -rpath or
> -rpath-link)
> cp postconf ../../bin
> rm -f ../../conf/main.cf.default
> ./postconf -d |egrep -v '^(myhostname|mydomain|mynetworks) '
> ./postconf: error while loading shared libraries: cannot open shared
> object file: cannot load shared object
> file: No such file or directory
> make: *** [../../conf/main.cf.default] Error 1
>
> Nie wnikałem jeszcze o o co tu moze chodzić i wyjścia z pldnotify.awk
> wyłazi mi że jest nowsza wersja (moze upgrade pomoże ?).

Sprawdze to. W razie jakiś niespodziewanek będe prosił o dostęp do
builderów.

> db3(12) [OLD] 3.1.17 [NEW] 3.2.9

db 3.2.9 jest niekompatybilne na poziomie API z db 3.1.17.
Proponuje db3.2.spec. W innym przypadku za dużą ilość programów trzeba
było by poprawiać (np rpm, apache, php itp)

> gd(12) [OLD] 1.8.4 [NEW] 2.0.1

Tu też jest sporo roboty. Ale może zmiany nie są takie duże.

> imap(11) [OLD] 4.7c2 [NEW] 2001.BETA

Jak ktoś będzie to robił to prosze o włączenie SSLa.

> opensp(12) [OLD] 1.4 [NEW] 1.5pre5

Klakier, masz na to ochotę ? :-)

> pdflib(15) [OLD] 3.03 [NEW] 4.0.0

To jest wykorzystywane narazie tylko przez php więc nie wiem jak się php
zachowa po zmienie.

> postfix(19) [OLD] 20010329 [NEW] 20010502

To dla mnie :-)

> powershell(12) [OLD] 0.8 [NEW] 0.67

A to dla Arka :-)

> ppp(17) [OLD] 2.4.0 [NEW] 2.4.1b2

I to też dla Arka.

> Zaraz po php będzie chyba jeszcze drobna korekta an EAPI w apache i potem
> mam w planach wykończenie kernela. Potem proponowałbym wziąć na tapetę
> albo przejście na tcpd (Artur, Misiek - chyba trzebaby wypuścić nową
> wersję :) albo przestawienie speców z bcond na with/without jakie jest w
> planowanym rpm 4.0.3. Jakby ktoś miał propozycje co dalej to chętnie bym
> usłyszał :)

Zrobie release z tego co jest w CVS jak tylko znajde chwile.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/