raport (głównie związany z openssl 0.9.6a)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 9 Maj 2001, 08:03:10 CEST

[środa, 09 maj 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Zaraz po php będzie chyba jeszcze drobna korekta an EAPI w apache i potem
> mam w planach wykończenie kernela. Potem proponowałbym wziąć na tapetę
> albo przejście na tcpd (Artur, Misiek - chyba trzebaby wypuścić nową
> wersję :) albo przestawienie speców z bcond na with/without jakie jest w
> planowanym rpm 4.0.3. Jakby ktoś miał propozycje co dalej to chętnie bym
> usłyszał :)

xchat :). siora mnie dręczy, bo po wciśnięciu connect cały xchat znika.
oprócz tego dzieją się cuda z ustawieniami sawfisha w gnomecc oraz
czcionkami, których w gnome nie da się przestawić :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter