Spier***** patch na na readline

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pią, 4 Maj 2001, 14:46:27 CEST

On Thu, May 03, 2001 at 01:34:13PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> Zapewne 4.0.5 będzie się mniej walić. Zapewne też nie pzrestanie się walić
> we wszystkich miejscach. Dlaczego ? ano dlatego że php jest troche jednak
> skompilikowane i użycie każdego niemal modułu wprowadza w całą interakcję
> jakąś kolejna zewnętrzną bibliotekę.
>
> Michał. Ja mam prośbę którą także w zasadzie można w razie czego kierować
> do wszystkich. Jeżeli coś jest nie tak i ma się komplet atrgumentów
> zebranych do tego żeby wiedzieć, że tak naprawdę jest to prosciej jest
> naprawdę to coś poprawić. Pisanie listów z żółcią w podteście to czysta
Mam opory przy odkręcaniu czegoś, co ktoś właśnie zrobił, ale w sumie
masz rację.

Przyjąłem do wiadomości.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.wa-wa.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.wa-wa.pl/PGP =--