pwdb (fwd)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 4 Maj 2001, 22:49:32 CEST

On Sat, 28 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 28 Apr 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> [..]
>
> To musia być objaw czegoś zupełni innego. Czego nie mam pojęcia w tej
> chwili. Spróbuj na wszelki wyapddek wykonać pwck. Może Janek byłby w
> stanie coś powiedzieć co należałoby pobadać żeby namierzyć knota bo przy
> takeij ilości wpisów objawy są dość dziwne.

Co do solidpopa to sprawdzic warto jeszcze:
- czy nie probuje rlinetd odpytywac revDNS/DNS/ident dla loga i tcpd
- czy solidpop nie probuje uzywac APOP/SASL (dobrze w configu to powylaczac)
ja mialem to drugie jak klientami byly Netscape 4.x - moglo SASLAllow false

M.

PS. do kloczka: sorki ze poszlo do ciebie 2 razy, ale mi sie nokia
przyczkawkowala
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-