pwdb (fwd)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 5 Maj 2001, 11:22:23 CEST

On Fri, 4 May 2001 22:49:32 +0200 (CEST), you wrote:
>Co do solidpopa to sprawdzic warto jeszcze:
>- czy nie probuje rlinetd odpytywac revDNS/DNS/ident dla loga i tcpd
>- czy solidpop nie probuje uzywac APOP/SASL (dobrze w configu to powylaczac)
>ja mialem to drugie jak klientami byly Netscape 4.x - moglo SASLAllow false

Ale sęk w tym że to nie tylko solidpop, po prostu z pam_pwdb śmiga z
pam_unix i nss_db nie.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć