Linux Roadshow i propozycja spotkania w Warszawie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 11 Maj 2001, 18:03:21 CEST

Graham Jones <graham w 7bulls.com> writes:

> Witam,
>
> 24 maja odbedzie sie w Warszawie IBM Linux Road Show.
> Mysle ze warto byloby sie na to wybrac. Rozmawialem w czasie Infosystemu z
> ludzmi z IBM-a, sluchalem ich wystapien na konferencji "Linux w biznesie"
> i wyglada to coraz ciekawiej :)

Ja bym się pisał, jak rozumiem uczestnictwo jest bezpłatne?

> Prosze wyslac e-mail na adres:

Jeśli więcej ludzi byłoby zainteresowanych, moglibyśmy grupowo wysłać
zgłoszenie

> Moze warto by przy okazji zrobic nieoficjalny zlot PLD ;>

Ja jestem za.  Ale ktoś to musiałby zorganizować, a skobelek pewnie nie
będzie chciała po raz drugi się zabierać ... :(
Chyba że poszlibyśmy tylko na konferencję, potem poszukali jakiegoś lokalu
(niekoniecznie takiego z tablicą do wykładów ;) ).

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)