Linux Roadshow i propozycja spotkania w Warszawie

Graham Jones graham w 7bulls.com
Pią, 11 Maj 2001, 17:25:33 CEST

Witam,

On 11 May 2001, [iso-8859-2] Rafał Kleger-Rudomin wrote:

<ciach!>

> Ja bym się pisał, jak rozumiem uczestnictwo jest bezpłatne?

Z tego co wiem wjazd jest za free.

W razie co mozna by zadac pytanie mailem do nich ;>

> Ja jestem za.  Ale ktoś to musiałby zorganizować, a skobelek pewnie nie
> będzie chciała po raz drugi się zabierać ... :(
> Chyba że poszlibyśmy tylko na konferencję, potem poszukali jakiegoś lokalu
> (niekoniecznie takiego z tablicą do wykładów ;) ).

ZA! obiema rencyma ;> ale musze byc przed polnoca w poznaniu z powrotem :O
:(

Pozdro,

--
Graham/Socrat ;>