[wilkart@eranet.pl: W sprawie logo...]

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 13 Maj 2001, 17:09:15 CEST

Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> writes:

> [...]

Nie sądzę żeby ktoś chciał mieć coś przeciw :)

> Ja jestem za, ale nie mam tutaj nic do gadania. Niech się Kloczek
> wypowie.

Niech się wypowie przede wszystkim kevin w pld.org.pl bo on zdaje się
to logo zmajstrował, według czyjegoś projektu. Warto by było też żeby
wyraźnie określił licencję na logo (najlepiej by było poweilić licencję
od logo Linuksa).

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)