[wilkart@eranet.pl: W sprawie logo...]

Nie, 13 Maj 2001, 17:30:55 CEST

On 13 May 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Nie sądzę żeby ktoś chciał mieć coś przeciw :)

> Niech się wypowie przede wszystkim kevin w pld.org.pl bo on zdaje się
> to logo zmajstrował, według czyjegoś projektu. Warto by było też żeby
> wyraźnie określił licencję na logo (najlepiej by było poweilić licencję
> od logo Linuksa).

W razie czego dobrze by było wiedzieć w jaki sposób bedą wykorzystywane te
koszunki. O ile nie będzie tu jakis niespodzianek to odrobina reklamy (i
to nawet bez upustów dla PLD team ;) w niczym nie zaszkodzi .. a wręcz
przeciwnie :) Z drugiej strony jeżeli całe przedsiewzięcie byłoby
nakierowane na popularyzację PLD to takze nie widziałbym niczego złego w
wręcz umieszczeniu informacji o tym że takie koszulki są gdzieś dostępne
na np. www (w końcu ktoś robi nam reklamę i do pewnego stopnia pomaga więc
i ruch w druga strone nie byłby raczje niczym złym). Tak czy inaczej
wartoby poprostu widzieć coś wiecej o tym.