Argh!!! SSH

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 14 Maj 2001, 12:32:09 CEST

On Sun, May 13, 2001 at 01:17:39PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Sun, May 13, 2001 at 01:11:36PM +0200, Jacek Konieczny wrote/napisał(a)
> może coś bardziej opisowego jeśli już? KILL_ALL_PROCESSES?

> lepiej

Zaraz. Wydaje mi się, że sytuacja, kiedy nie wszystkie procesy
powinny być ubijane jest wśród pakietów rzadka. Dotyczy chyba
tylko sshd. Bo jeśli upgrejduje httpd to świat się nie zawali
jeśli wszystkie zostaną ubite. Ogólnie powinno się to chyba
odnościć tylko do tych procesów które utrzymują jakieś sesje
(może ftpd, ale nie sądze by na przykład lpd).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-