Argh!!! SSH

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 14 Maj 2001, 16:21:51 CEST

On Mon, 14 May 2001, Michal Moskal wrote:
> Zaraz. Wydaje mi się, że sytuacja, kiedy nie wszystkie procesy
> powinny być ubijane jest wśród pakietów rzadka. Dotyczy chyba
> tylko sshd. Bo jeśli upgrejduje httpd to świat się nie zawali
> jeśli wszystkie zostaną ubite. Ogólnie powinno się to chyba
> odnościć tylko do tych procesów które utrzymują jakieś sesje
> (może ftpd, ale nie sądze by na przykład lpd).

IMHO takim pakietem sš jeszcze programy pocztowe. Proces ubity podczas
dostarczania poczty może zaowocować podwójnš pocztš dostarczonš.

W zwišzku z tym w takich własnie pakietach IMO powinien sie pojawic
przelacznik (jezeli wogole...).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"