Znowu problemy z bezdyskowcami...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 17 Maj 2001, 17:26:24 CEST

On Thu, May 17, 2001 at 03:39:15PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> Hmmm, nie uzywam ani jednego, ani drugiego....
>
> Startuje maszyny z obrazu dyskietki, pociagnietego poprzez tftp.

Nie wiem dlaczego, ale nie przebrnolem przez tftp.
Podczas pobierania pliku z klku maszyna na raz wystepowalo
tak duzo bladow, ze pocigniecie 1 dyskietki trwalo czasami
do 5 minut.
DHCP, znaczy BOOTP rozwiazalo sytuacje. Tam sie dzieje to szybko,
sprawnie, jak TCP :)

Mam teraz bottprom, ktory ciagnie obraz z RPL, a potem loadlin
i root na nfs.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'