Znowu problemy z bezdyskowcami...

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 18 Maj 2001, 07:15:46 CEST

[Thursday, 17 May 2001], Tomasz Witek napisał(a):

> Mam teraz bottprom, ktory ciagnie obraz z RPL, a potem loadlin
> i root na nfs.
Ja mam zrobione podobnie, tyle ze bez loadlina - kernel podawany RPLem,
ktorego zreszta wrzucilem do repo. Jedyny problem jest taki ze
musialem zostac przy jadrze 2.2.17 bo pozostale chcialy zeby im
nakazac pobieranie IP przed DHCP. Jesli wie ktos jak to zrobic bez
uzycia loadera typu LILO czy loadlin to bylby wdzieczny.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.