Znowu problemy z bezdyskowcami...

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 18 Maj 2001, 07:36:36 CEST

On Fri, 18 May 2001, Jaroslaw Dziubek wrote:

> Ja mam zrobione podobnie, tyle ze bez loadlina - kernel podawany RPLem,
> ktorego zreszta wrzucilem do repo. Jedyny problem jest taki ze
> musialem zostac przy jadrze 2.2.17 bo pozostale chcialy zeby im
> nakazac pobieranie IP przed DHCP. Jesli wie ktos jak to zrobic bez
> uzycia loadera typu LILO czy loadlin to bylby wdzieczny.

zawsze mozna poszukac zeby cmdline sie inicjalizowalo samo do ip=dhcp..
albo przelaczyc mu to przy kompilacji..zeby to bylo domyslne..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,