Znowu problemy z bezdyskowcami...

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 18 Maj 2001, 10:57:49 CEST

On Fri, 18 May 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

/ciach/
> I bez wzgledu na to co wpisze jako root wywala mi sie z bledem
> poprzedni byla tam wartosc 255

w nfsroothowto kojaze skads dev/boot255 czy jakostak..
moze cos pozmieniali w interpretacji tego przez kernel?
popatrz do zrodel.. ja niemam gdzie pobawic sie z nfsrootem teraz..za malo
puszkow..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,