Znowu problemy z bezdyskowcami...

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 18 Maj 2001, 11:27:58 CEST

On Fri, 18 May 2001, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> On Fri, 18 May 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
>
> /ciach/
> >
> w nfsroothowto kojaze skads dev/boot255 czy jakostak..
Jest /dev/nfsroot
ale to tez nie dziala :(((

> moze cos pozmieniali w interpretacji tego przez kernel?
> popatrz do zrodel.. ja niemam gdzie pobawic sie z nfsrootem teraz..za malo
> puszkow..

Nieeeeeeee, jak dla mnie to wyglada na jakies problemy z LILO....
Komunikat jest taki:

VFS: Cannot open root device "" or 08:01
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount fs on 08:01

Z tego co widze, to najpierw usiluje podmontowac jakis root "" ???
[czyzby nie przekazal poprawnie nazwy]
a potem usiluje wpiac sie na serwer na SCSI..

Nic z tego nie rozumiem :(((

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}