Zmiany w LILO [bylo: Znowu problemy z bezdyskowcami...]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 19 Maj 2001, 14:01:20 CEST

Witam,
czy ktos moze mi powiedziec czym sie rozni miedzy soba lilo
w wersjach 21.7.2 , 21.7.3, 21.7.4, 21.7.5 ???

Bo udalo mi sie namierzyc problem...
Komunikat generuje LILO !

Po drobnych zmianach udalo mie wystartowac z kernelem wygenerowanym przez
moj skrypt, ale za pomoca starego LILO!
Starego czyli o ile mnie pamiec nie myli 21.7.2

Postaram sie poanalizowac co sie zmianilo, jak do czegos dojde to dam
znac...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}