Mozilla 0.9

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 20 Maj 2001, 00:37:04 CEST

Witam!

On Sat, 19 May 2001, Michal Moskal wrote:

> Egcs jest w PLD uzywany tylko do komplikacji kernela. Linus upracie
> odmawia włączania kodu w c dodać dodać do kernela :), wiec nie ma

To pewnie wynika z objętości kodu wynikowego, który zdaje się dla c++ jest
trochę większy niż czystego c, wogóle c jest preferowane w wielu
dziedzinach związanych z automatyką i sterowaniem, a także z
programowaniem na konsole (np. PlayStation). Byćmoże te kilkadziesiąt kilo
różnicy jest bardzo istotne :) A może chodzi o to, że C jest bardziej
pewne?

> potrzeby egcs-c++. Natomiast zastanawiające jest czemu niektóre programy
> (kernel i mozilla) działąją lepiej ze starszym kompilatorem. Na moje
> oko to są raczej błedy w tych prograch niż w kompilatorze...

Ja bym się czepiał po trochę i jednego i drugiego. Kompilatora, bo pewnie
są w nim jakieś optymalizacje kodu, które powodują niepewne zachowanie
wyprodukowanej aplikacji, a trochę autorów Mozilli którzy wykorzystują
znane sobie naginanie standardów programistycznych, które okazują się być
ciężko strawne dla dajmy na to gcc.

                      Pozdrawiam
                           Artur