/bin/sh

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Nie, 20 Maj 2001, 16:59:33 CEST

On Sun, May 20, 2001 at 04:47:49PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Czemu? Mi się któraś wersja netszkapy notorycznie kończyła bus
> errorem... A może to już było na AMD? ;)

Moze to kogos naprowadzi: kiedy probowalem kompilowac kernel
2.0.39 w PLD to mialem analogiczny komunikat. Okazalo sie
ze to mkdep 'wylatywal' na plikach o zerowej dlugosci. Podmiana
na ten z kernela 2.2.x pomogla. Nie jest to dokladnie ta sama
sytuacja, ale pewne podobienstwa, IMVHO, istnieja...
Aha, procesor to tez AMD, ale to chyba bez znaczenia.

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit