/bin/sh

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 20 Maj 2001, 20:39:19 CEST

On Sun, May 20, 2001 at 04:47:49PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Czemu? Mi się któraś wersja netszkapy notorycznie kończyła bus
> errorem... A może to już było na AMD? ;)

W Netscape ten Bus-error jest chyba ręcznie robiony przez przejęcie
SEGV i podobnych. Na kill -11 tak samo reaguje.
Nie widziałem "Bus error" w wykonaniu żadnego innego programu na intelu
(oprócz kill ;)).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/