kto będzie na Linux Ready Tour' ? (Warszawa, 24 maja 2001)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Maj 2001, 16:31:43 CEST

On śro, maj 23, 2001 at 04:20:24 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Sergiusz przecież nawet gdyby prawdopodobnie podjechali po Ciebie limuzyną
> pod sypialnie to byś nie pojechał bo nie jesteś tym zainteresowany (w
> pierwszym momencie nie skojarzyłeś nawet, że sam na list z ogłoszeniem
> kilka dni wcześniej sam odpowiadałeś). To po co wydziwiać ? :->

Jakimi przesłankami się kierujesz, wypowiadając powyższe słowa?

Po prostu zapomniałeś dodać, ze chodzi o spekatakl promocyjny
korporacji IBM, w ten sposob wprowadzileś mnie w błąd, bo byłem
przekonany, że chodzi o jakąś inną imprezę.

Żeby było jasne - jeśli mam być chodzącą po targach reklamą
firmy IBM, to _na pewno_ nie będę za to jeszcze płacił...
Sądziłem, że w poprzednich listach już to sobie powiedzieliśmy,
a ty znienacka znów wyjechałeś z tematem, i jeszcze na mnie krzyczysz.

--s+