kto będzie na Linux Ready Tour' ? (Warszawa, 24 maja 2001)

Śro, 23 Maj 2001, 19:42:48 CEST

On Wed, 23 May 2001, --s+ wrote:

> Jakimi przesłankami się kierujesz, wypowiadając powyższe słowa?
>
> Po prostu zapomniałeś dodać, ze chodzi o spekatakl promocyjny
> korporacji IBM, w ten sposob wprowadzileś mnie w błąd, bo byłem
> przekonany, że chodzi o jakąś inną imprezę.

Tyle, że ja jadę tam nie poto żeby dąć sie złapać na haczyć tylko raczje
mam nadzieję, że może uda mi się tam zamoczyć kija ;-)

> Żeby było jasne - jeśli mam być chodzącą po targach reklamą
> firmy IBM, to _na pewno_ nie będę za to jeszcze płacił...

To oczywiście. To nie ulega wątpliwości. Tego robić nie zamierzam i tego
także chyba nie spodziewaja się organizatorzy po uczestnikach :)

> Sądziłem, że w poprzednich listach już to sobie powiedzieliśmy,
> a ty znienacka znów wyjechałeś z tematem, i jeszcze na mnie krzyczysz.

E nie miało to tak wyglądać ale wydawało mi się, że albo zachowanie takie
mogłoby być bliskie zachowaniu ponętnej ale rozkapryszonej panienki albo
panience które moze sobie pozwolić na kaprysy ponieważ wie, że i tak ich
spełniać nikt nie bedzie miał zamiaru :-)
Mniejsza o to ... newer majnd.