grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 4 Lis 2001, 09:14:11 CET

On Sun, 4 Nov 2001 01:47:32 +0100, you wrote:
>a ty masz userow na maszynach ze squidem, albo maskarada, czy innym cudem serwerowym
>?????????
>bo jesli tak to to jest jakas paranoja

A ciebie jak rozumiem stać na postawienie w sieci osiedlowej paru maszyn
do usług dedykowanych, tak mam kilku userów na takiej maszynie. A jeżeli
już mam to nie chce żeby mieli dostęp do odczytu tych binarek, poza tym
skoro Twoim zdaniem na maszynie gdzie jest squid nie ma luserów to po co
Ci rpm -V squid z lusera?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć