grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Nie, 4 Lis 2001, 09:28:34 CET

On Sun, 04 Nov 2001 09:14:11 +0100
"Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk" <grzegorz w webmedia.pl> wrote:

> A ciebie jak rozumiem stać na postawienie w sieci osiedlowej paru maszyn
> do usług dedykowanych, tak mam kilku userów na takiej maszynie. A jeżeli
> już mam to nie chce żeby mieli dostęp do odczytu tych binarek, poza tym
> skoro Twoim zdaniem na maszynie gdzie jest squid nie ma luserów to po co
> Ci rpm -V squid z lusera?

i co w tej sieci osiedlowej twoi userzy potrzebuja dostepu do shela?
normalnie loguja sie na serverek?, moglbys objasnic po co? (!!UWAGA - to nie jest sarkazm, tylko pytanie)
btw ja tam nie wnikam czy siec osiedlowa stac na 1 czy 2 maszyny 486

nie jest mi niezbedny, ale byloby mi przyjemniej (ostatecznie jest to pytanie kto ma sobie zmienic z_recznie:) )

pozostaje pytanie na ile to _realnie_ poprawia bezpieczenstwo