grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 4 Lis 2001, 13:57:16 CET

On Sun, 4 Nov 2001 10:03:08 +0100, you wrote:
>Dyskusja jest jałowa: my swoje, ty swoje.
>
>Wierz mi, że te kwestie (prawa do plików i katalogów) były na pld-list i
>pochodnych dyskutowane wiele razy. Developerzy doszli do porozumienia już
>dawno temu - nie wiem czemu nie chcesz zastosować się do tego porozumienia.

Trzeba było tak od razu? Jest to gdzieś spisane jako jakieś ramy, których
się trzeba trzymać a nie w archwium gdzie nie zamierzam grzebać za każdym
razem gdy będę wprowadzać jakąś zmianę?

>Właśnie po to wyznaczamy sobie 'standardy' żeby nie było bałaganu.

URL?

>Ja w swoich systemach też mam parę zmian w stosunku do dystrybucji ale
>nigdy nie przyszło mi do głowy na siłę wciskać coś do dystrybucji. Po
>prostu albo coś zmieniam ręcznie albo korzystam z własnego zestawu
>skryptów które mnie wyręczają.

Och mój jest całkiem "udziwniony" jak to ktoś nazwał, u mnie jakikolwiek
dostęp do suidowanych na root binarek (poza passwd) jest utrudniony (nawet
crontab pomimo istnienia cron.allow). Poza tym od tego mamy cvs, przecierz
te pakiet nie poszły jeszcze na ftp i te zmiany bardzo łatwo wycofać, mamy
także pld-devel aby takie rzeczy przedyskutować, nikomu niczego nie
wciskam!

PS. A więc o+r dla tych binarek spowrotem.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć