Jajko 2.4.12(13) (bylo:Re: Postfix)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 5 Lis 2001, 10:16:35 CET

On Mon, Nov 05, 2001 at 09:58:06AM +0100, Stacho Pal wrote:

> To jeszcze były problemy z ppp (sdi),
> trzeba było przekompolować z 'witchout ipv6'.

Nie, postfix z release 0.8 ma działać dobrze bez --without ipv6.
Jeżeli tak nie jest, to proszę o raporty - ale z czymś więcej niż
"Memory fault". Może być strace, a w przypadku Memory/Segmentation fault
lepiej backtrace z gdb. Najlepiej, żeby był z wersji skompilowanej z
--debug...
No i co w konfiguracji zostało zmienione w stosunku do domyślnej.
I konfiguracja sieci - czy moduł ipv6 jest wczytany, czy IPV6_NETWORKING
jest włączone itp.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/