Jajko 2.4.12(13) (bylo:Re: Postfix)

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 5 Lis 2001, 10:27:30 CET

On Mon, 5 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:

>Nie, postfix z release 0.8 ma działać dobrze bez --without ipv6.
>Jeżeli tak nie jest, to proszę o raporty - ale z czymś więcej niż
>"Memory fault". Może być strace, a w przypadku Memory/Segmentation fault
>lepiej backtrace z gdb. Najlepiej, żeby był z wersji skompilowanej z
>--debug...
Co do strace - zrobione - wysyłam Ci na priva żeby nie zaśmiecać listy.

>No i co w konfiguracji zostało zmienione w stosunku do domyślnej.
>I konfiguracja sieci - czy moduł ipv6 jest wczytany, czy IPV6_NETWORKING
>jest włączone itp.
W /etc/sysconfig/network:
IPV6_NETWORKING=no
W /etc/modules.conf
alias net-pf-10 off
A co do konfiguracji domyślnej ... No cóż grzebnąłem trochę w main.cf -
ale to rzeczy typu myhostname, mydomain, mydestination, relay_domains
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl