Jajko 2.4.12(13) (bylo:Re: Postfix)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 5 Lis 2001, 11:10:33 CET

On Mon, Nov 05, 2001 at 10:27:30AM +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Co do strace - zrobione - wysyłam Ci na priva żeby nie zaśmiecać listy.

OK, jak będę miał chwilę, to spróbuję wyśledzić. Chociaż dużo łatwiej
byłoby w przypadku bt...

A jeszcze - co to za architektura? Jaki CPU, jakie pakiety?

inet_interfaces ruszałeś?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/