teTeX

Śro, 7 Lis 2001, 15:55:18 CET

On Wed, 7 Nov 2001, Daniel [iso-8859-1] Mróz wrote:
[..]

> No tak, ale dokumentacja w formacie (La)TeXa sie przyda (do nauki
> pisania w tym jezyku), a co do innych formatow, to nie ma pewnosci, ze
> uzytkownik bedzie chcial zainstalowac np. gv aby sobie poczytac
> dokumentacje. To samo dotyczy PDF, czy DVI.

Chodzi o to że jezeli jest jednoczesnie wiecej niż jedna postać wynikowa
(dvi, ps, pdf) to przy przeglądaniu tego jak i drukowaniu nie będzie aż
tak dużych różnic. Jak ktoś będzie chciał/preferował konkretną postać
dokumentacji po to żeby wydrukować książeczkę w twardej okładce to przy
tej okazji może wygenerować to co mu będzie najwygodniejsze, a to co jest
instalowane z pakietów powinno w miare możliwości być najmniejsze. O
kasowaniu postaci źródłowych nawet nie myślałem ale wydzielenie
tego do osobnego podpakietu miałoby już raczej sens.

> P.S. Planujecie moze umieszczenie Acrobat Reader w dystro, bo xpdf
> rozjezdza niektore PDFy, z ktorymi AR sobie znakomicie radzil.

Pakiet zawsze można zrobić i tu możesz spokojnie działać. O włączeniu
decydować tu może już tylko licencja.

Kolejna sprawa do uporządkowania w tetexu to fonty type1. Dobrze by było
nauczyć tetexa korzystanai w %{_datadir}/fonts/type1 i tam zeskładować
wszystkie fonty (przy okazji byłyby dostępne pod X11).