teTeX

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 7 Lis 2001, 16:17:50 CET

On Wed, Nov 07, 2001 at 03:55:18PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 7 Nov 2001, Daniel [iso-8859-1] Mróz wrote:
> [..]

> Chodzi o to że jezeli jest jednoczesnie wiecej niż jedna postać wynikowa
> (dvi, ps, pdf) to przy przeglądaniu tego jak i drukowaniu nie będzie aż
> tak dużych różnic. Jak ktoś będzie chciał/preferował konkretną postać
> dokumentacji po to żeby wydrukować książeczkę w twardej okładce to przy
> tej okazji może wygenerować to co mu będzie najwygodniejsze, a to co jest
> instalowane z pakietów powinno w miare możliwości być najmniejsze. O
> kasowaniu postaci źródłowych nawet nie myślałem ale wydzielenie
> [...]
Czy masz na mysli /usr/share/texmf/source?

[wrobell w host wrobell]$ du -sm /usr/share/texmf/source/
42      /usr/share/texmf/source

42MB! Wiekszosc z tych plikow powtarza sie we wlasciwym drzewie
(przyklady, style, *.dvi) lub nie jest potrzebna (*.pfa?).

To juz lepiej sobie dociagnac zrodla tetex-a i trzymac to w skompresowanej
formie i jak istnieje potrzeba, to robic z tego booklety, czy co
tam komu potrzeba.

Ja bym wyrżnął całkowicie /usr/share/texmf/source

    wrobell <wrobell w ite.pl>