teTeX

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 7 Lis 2001, 16:26:16 CET

On Wed, Nov 07, 2001 at 04:17:50PM +0100, wrobell wrote:
> Czy masz na mysli /usr/share/texmf/source?
Myśle że nie to miał na myśli.

> [wrobell w host wrobell]$ du -sm /usr/share/texmf/source/
> 42      /usr/share/texmf/source
>
> 42MB! Wiekszosc z tych plikow powtarza sie we wlasciwym drzewie
> (przyklady, style, *.dvi) lub nie jest potrzebna (*.pfa?).
Tam są jakieś *.dvi?
W każdym razie na pewno tego katalogu nie powinno być w głównych
pakietach.

> To juz lepiej sobie dociagnac zrodla tetex-a i trzymac to w skompresowanej
> formie i jak istnieje potrzeba, to robic z tego booklety, czy co
> tam komu potrzeba.
Tym samym tokiem rozumowania można stwierdzić, że kernel-source jest nie
potrzebny. A myślę że kilka osób by się oburzyło słysząc propozycję
usunięcia tego. :-)

> Ja bym wyrżnął całkowicie /usr/share/texmf/source
A ja uważam, że należy wywalić do do osobnego podpakietu
(tetex-sources). Zdaje się, że tak jest w innych dystrybucjach.

Pozdrowienia,
        Jacek