PLD-1.0 -- zaczynamy

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 8 Lis 2001, 16:50:27 CET

Nie mam w sumie zadnych zastrzezen, tylko jedno pytanie - czy RM beda mieli
wplyw na kierunek rozwoju PLD czy tylko beda decydowali co bedzie w
zamorozonej wersji? Bo jesli beda mieli wplyw na ogolny ksztalt dystrybucji
to ZDECYDOWANIE brakuje mi tutaj Kloczka :).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter