PLD-1.0 -- zaczynamy

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 8 Lis 2001, 17:54:55 CET

On Thu, Nov 08, 2001 at 04:50:27PM +0100, Michal Margula wrote:
> Nie mam w sumie zadnych zastrzezen, tylko jedno pytanie - czy RM beda mieli
> wplyw na kierunek rozwoju PLD czy tylko beda decydowali co bedzie w
> zamorozonej wersji? Bo jesli beda mieli wplyw na ogolny ksztalt dystrybucji
> to ZDECYDOWANIE brakuje mi tutaj Kloczka :).
Kawalek pierwszego maila z tego watku:
>     - dwie osoby jako Release Managerowie, ale nie decyduj?cy o
>       kszta?cie dystrybucji a jedynie pilnuj?cy zgodno?ci kszta?tu
>       dystrybucji z wcze?niej uzgodnionymi rozwi?zaniami.

Lukasz

PS: Sorry za polskie znaki. ale odpowiadam z jakiegos zjebanego AIX i wzasadzie nie
wiem czy sa.
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.