Moduł radeon (XFree86-driver-radeon-4.1.0-7)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 9 Lis 2001, 12:43:35 CET

On Fri, Nov 09, 2001 at 12:28:32PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Trzeba jakoś dodać DRM?
DRM do moduł kernela (w naszych kernelach jest oczywiście nieaktualny).
Tylko czemu Xserver miałby marudzić o moduładch kernela...
W moduł odpowiedzialny za to w Xach to DRI. Można spróbować to
załądować.

> Potrzebuje dodania paru modułów (Load w sekcji Module): fb, int10, może
> coś jeszcze - można szukać zdefiniowanych symboli w
> /usr/X11R6/lib/modules/lib*.a przy pomocy objdump -t.
Jeśli driver radeon to osobny pakiet, to ja bym spróbował zainstalować
też r128, zdaje się, że one są ze sobą powiązane.

Pozdrowienia,
	Jacek