Nowa biblioteka - GLASS

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Pią, 9 Lis 2001, 13:02:56 CET

Jest to biblioteka ułatwiająca życie wszystkim, którzy chcą pracować nad 3D
OpenGL.. Znacznie upraszcza kod.
Dodałem to przed chwilą do CVS. Problem w tym, że standardowo biblioteki
idą do /usr/local/lib a ldconfig chyba się (standardowy!) nie kapnie..
Boję się samodzielnie podejmować decyzje zaróbno o zmianch w ld.so.conf i
myślę, że lepiej po prostu przerobić speca, żeby szło do /usr/lib. A jak Wy
myślicie?

BTW: Napisałem tego speca od zera więc... U mnie się kompiluje poprawnie..

Druga sprawa.
Jest jeszcze GLOTE - program do automatyzacji tworzenia obiektów do GLASS.
Do tego wszystkiego jest jeszcze gierka: n.a.t.o.w - 3D klon scorched
eartch. Gra wygląda extra (http://natow.sf.net) i chciałbym ją dodać do
PLD, ale trochę mnie przerasta napisanie speca do tego.. ;-)

Pozdrawiam developerów!
--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::