Nowa biblioteka - GLASS

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 9 Lis 2001, 13:13:44 CET

On Fri, Nov 09, 2001 at 01:02:56PM +0100, FastViper wrote:
> Dodałem to przed chwilą do CVS. Problem w tym, że standardowo biblioteki
> idą do /usr/local/lib a ldconfig chyba się (standardowy!) nie kapnie..
> Boję się samodzielnie podejmować decyzje zaróbno o zmianch w ld.so.conf i
> myślę, że lepiej po prostu przerobić speca, żeby szło do /usr/lib. A jak Wy
> myślicie?

Ma być w /usr/lib, albo w /usr/X11R6/lib, jeżeli wymaga bibliotek X11
(pewnie tak...).
Żaden pakiet dystrybucyjny nie ma prawa wciskać plików do /usr/local
(oprócz struktury katalogów z FHS.spec).

> BTW: Napisałem tego speca od zera więc... U mnie się kompiluje poprawnie..

Zainteresuj się skryptem SPECS/adapter.awk.
Próbuje dostosować speca do PLD - dodaje tagi rcs, zlokalizowane grupy,
użycie różnych makr itp.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/