PLD-1.0 -- zaczynamy

Pią, 9 Lis 2001, 19:49:55 CET

On Fri, 9 Nov 2001, Michal Moskal wrote:
[..]
> Czy blues przypadkiem nie mówił że na tasku jest miejsce? Inne mirrory
> chyba też sobie jakoś poradza... Agaran coś mówił o atmania. Więc nie sądze,
> że brak miejsca na kennym miałby być czymś co ma nas zatrzymywać.

Po odejściu Miłka do WP to co sie dzieje w TASKu jest z lekka pod słabą
kontrolą jeśli chodzi o ftp i newsy. Mieliśmy już ftp.pld.org.pl na
korwecie i były z tym kłopoty.
Nie mam nic przeciwko TASKowi jako takiem ale kwalifikacje osoby
zajmującej się ftp w TASKu pozistawiają sporo do rzyczenia.