PLD-1.0 -- zaczynamy

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 9 Lis 2001, 11:10:22 CET

On Fri, Nov 09, 2001 at 12:20:44AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Poniewaz mowisz o braku infrastruktury, ze swej strony (co juz tu bylo
> pisane i jest de facto wykorzystywane pod PLD) daje ep09, czyli
> 2xPIII 1GHz, 1GB RAM, i dla PLD 25 GB miejsca na dyskach U3 SCSI IBM'a.
>
> To na teraz, zeby to PLD-1.0 STABLE wreszcie wyszlo, co m.in. spowoduje
> ze bedzie sie mozna bardziej intensywnie zajac zarabianiem pieniedzy :)
>
> Jedyny klopot zeby byl to ftp serwer to rura - 2xPolpak, dlatego na ircu
> z kloczkiem wyliczylem koszty podobnej maszyny, tylko z 2x36GB dysku.
> Cena wyszla ponizej 8000 PLN netto. Tak ze w przewidywalnej przyszlosci
> [...]

Czy blues przypadkiem nie mówił że na tasku jest miejsce? Inne mirrory
chyba też sobie jakoś poradza... Agaran coś mówił o atmania. Więc nie sądze,
że brak miejsca na kennym miałby być czymś co ma nas zatrzymywać.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-