pole ,,Vendor:'' w specach.

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Sob, 10 Lis 2001, 11:59:57 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Jacek Konieczny wrote:
> A jaka jest oficjalna definicja pola "Vendor:"?
> Bo to może być albo producent/dostawca oprogramowania (autor, firma),
> albo dystrybucji (czyli my).

słownik mówi mi, że ,,sprzedający'', a do tego bardziej pasuje
dystrybutor, niż autor.

> No ale dobrze by było gdzieś w pakietach zaznaczyć że to PLD.

w zasadzie jest pole ,,Packager:'', ale w RedHacie na przykład można
poznać pakiety również po polu ,,Vendor:''. napisałem sobie skrypt
liczący ilość pakietów z PLD, RH i MDK na mojej workstacji, na czas
,,przenosin'' i zawsze wychodziło mi, że tych z PLD jest niej niż 90% ;)

pozdrawiam,
wojtek